dimarts, 21 de gener del 2014

Treball de camp i cartografia


Com us comentava a l’entrada anterior, el 2013 ha estat un any molt profitós en quan a feina publicada. Han vist la llum dos documents cartogràfics en els quals he col·laborat: Parc de la Serralada de Marina i De l’Ametlla de Mar a l’Ampolla. Quina ha estat la meva participació i implicació en aquests projectes? Jo no tinc la formació en cartografia i en geografia, això ho deixo per les  professionals de l’editorial Piolet. És a dir, jo no sé fer mapes, la meva missió ha estat principalment al camp, revisant camins i localitzant indrets significatius. Per altra banda, ja fa un temps que mantinc una bona relació amb el Club Muntanyenc Hospitalet, entitat de la meva ciutat, i el dia 20 de febrer, m’ha sorgit l’oportunitat d’explicar una mica la meva feina en el món de la cartografia. Què us trobareu si us apropeu a la xerrada? una presentació amb imatges de la meva feina als mapes de Muntanyes d’Ordal, Marina i el GR 92 tarragoní. Bàsicament: preparació, material utilitzat, indrets rellevants, itineraris, imatges... I si us heu quedat amb ganes de fer una ullada al territori cartografiat, el diumenge 23 de febrer, farem un itinerari per la Serralada de Marina. En un principi el núm. 4. De Montcada a Tiana. Pel turó de les Maleses. Com no podria ser d’altre manera, la ruta és lineal i es realitzarà en transport públic. La longitud és de poc més de 13 km i la duració estarà entorn a les quatre hores. Properament faré una entrada amb més informació. No fa falta dir, que les dues activitats són gratuïtes i si voleu podreu adquirir algun dels tres mapes. Si voleu més informació cliqueu aquí.

2 comentaris:

  1. Avui el meu bloc compleix 8 anys i faries que fos el bloc més feliç de la catosfera si et passessis a felicitar-lo, moltes gràcies!

    ResponElimina
  2. Did you know there is a 12 word sentence you can communicate to your partner... that will trigger deep feelings of love and instinctual appeal to you buried inside his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, please and guard you with his entire heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Love Instinct

    This instinct is so built-in to a man's genetics that it will make him work better than ever before to to be the best lover he can be.

    As a matter of fact, triggering this influential instinct is absolutely essential to getting the best ever relationship with your man that as soon as you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll immediately notice him open his soul and heart for you in a way he haven't expressed before and he will see you as the only woman in the world who has ever truly attracted him.

    ResponElimina